Cookies pozwalają nam świadczyć i ulepszać usługi w serwisie kuvi.pl. Korzystając z kuvi.pl akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Kurs 3Ds Max 3D Studio

  5 godz. 39 min. materiałów video

  5 zapisanych kursantów

  75 lekcji video

  Certyfikat odbycia kursu

  System pomocy do każdej lekcji

  Dożywotni dostęp online

  Mobilny dostęp z całego świata

  Autor kursu: Daniel Tokarz

  Faktura od autora: Tak

3DS Max to obecnie najbardziej popularny program do tworzenia grafiki 3D. Potocznie zwany Max”, który rozwijany jest już od ponad dwudziestu lat, posiada w tej chwili najlepiej rozwinięte silniki renderujące i modyfikatory na tle swojej konkurencji. To właśnie przy wykorzystaniu 3DS Max ‚a powstają gry komputerowe i filmy, w tym polskie produkcje, takie jak np. gra Chrome czy film Katedra, nominowany do Oscara w 2003 roku. W kursie Video 3DS Max przejdziemy od zupełnych podstaw związanych z tworzeniem prostych obiektów, do modelowania, modyfikatorów, światła, kamer, animacji, kończąc kurs zaawansowanym projektem „Szalonego Miasta”.

Spis lekcji zawartych w kursie:

Podstawy

 

  • 01. Pobranie i instalacja 3D Studio w wersji trial
  • 02. Interfejs programu, tworzenie własnych pasków narzędziowych
  • 03. Viewports i kostka widoków
  • 04. System jednostek
  • 05. Przyciąganie obiektów
  • 06. Siatki konstrukcyjne
  • 07. Tworzenie grup
  • 08. Kopiowanie obiektów
  • 09. Ukrywanie i zamrażanie obiektów
  • 10. Nazwy obiektów
  • 11. Gizmo transformacji
  • 12. Transformacje: przesunięcie
  • 13. Transformacje: obrót
  • 14. Transformacje: skalowanie
  • 15. Globalny i lokalny układ współrzędnych, przejęcie układu współrzędnych
  • 16. Środek transformacji
  • 17. Tworzenie obiektów
  • 18. Tworzenie prostych kształtów i przekształcanie ich w obiekty 3d

    Modelowanie

  • 01. Modyfikator lathe
  • 02. Obiekty złożone loft
  • 03. Algebra Boole’a
  • 04. Modelowanie boxowe
  • 05. Modelowanie przez malowanie, modelowanie głowy

    Modyfikatory

  • 01. Modyfikatory
  • 02. Modyfikator lathe – dzban
  • 03. Modyfikator taper, zwężenie
  • 04. Modyfikator twist
  • 05. Modyfikator bend
  • 06. Kopiowanie modyfikatorów
  • 07. Funkcja collapse
  • 08. Morphing
  • 09. Modyfikator flex
  • 10. Modyfikator noise, powierzchnia wody
  • 11. Modyfikator slice, przekrój obiektu
  • 12. Modyfikator symetrii
  • 13. Modyfikator wygładzania obiektów
  • 14. Modyfikator hair
  • 15. Modyfikacja fragmentu obiektu

    Mapy

  • 01. Edytor materiałów
  • 02. Kolory
  • 03. Podstawowe parametry materiału
  • 04. Przypisywanie i pobieranie materiałów
  • 05. Właściwości bitmapy
  • 06. Precyzyjne nakładanie tekstury z wykorzystaniem unwrap
  • 07. Nałożenie różnych materiałów na jeden obiekt
  • 08. Film video jako materiał

    Oświetlenie

  • 01. Wstęp: rodzaje świateł
  • 02. Podstawowe parametry światła
  • 03. Zmiana rodzaju oświetlenia
  • 04. Rzucanie cienia i wykluczanie obiektów
  • 05. Światło wolumetryczne
  • 06. Attenuation – wygaszanie światła
  • 07. Globalny układ nasłonecznienia
  • 08. Źródło światła jako projektor

    Kamery

  • 01. Rodzaje kamer
  • 02. Modyfikacja położenia kamery
  • 03. Opcja walk trough, wizualizacja projektu
  • 04. Ruchoma kamera
  • 05. Zmiana parametrów kamery, głębia ostrości

    Animacja

  • 01. Animacja
  • 02. Sterowanie animacją
  • 03. Kopiowanie i kasowanie klatek kluczowych
  • 04. Animacja obiektu po ścieżce
  • 05. Hierarchia

    Projekt praktyczny „Szalone miasto” – podsumowanie wiadomości

  • 01. Wstęp
  • 02. Ulica
  • 03. Dom – część I
  • 04. Dom – część II
  • 05. Dom – część III
  • 06. Ławka
  • 07. Kosz na śmieci
  • 08. Lampa
  • 09. Światło
  • 10. Tekstury budynek
  • 11. Tekstury i materiały
  • 12. Animacja – szalone miasto

  Spis Treści

01. Pobranie i instalacja 3D Studio 04:18
02. Interfejs programu Zobacz video 06:38
03. Viewports i kostka widoków 02:04
04. System jednostek 03:42
05. Przyciąganie obiektów 04:43
06. Siatki konstrukcyjne 03:12
07. Tworzenie grup 03:52
08. Kopiowanie obiektów 04:32
09. Ukrywanie i zamrażanie obiektów 06:03
10. Nazwy obiektów 02:22
11. Gizmo transforamcji 01:29
12. Transformacje przesunięcie 03:26
13. Transformacje obrót 01:35
14. Transformacje skalowanie 02:02
15. Globalny i lokalny układ współrzędnych 04:00
16. Środek transformacji 02:04
17. Tworzenie obiektów 03:18
18. Tworzenie prostych kształtów 03:11
19. Modyfikator lathe 02:42
20. Obiekty złożone loft 02:13
21. Algebra boolea 05:00
22.Modelowanie boxowe 04:34
23. Modelowanie przez malowanie 04:26
24.Modyfikatory 04:21
25. Modyfiktaror lathe dzban 03:31
26. Modyfikator taper zwężenie 02:12
27. Modyfikator twist 01:25
28. Modyfikator bend 03:26
29. Kopiowanie modyfikatorów 02:21
30.Funkcja collapse 02:38
31. Morphing 04:35
32. Modyfikator flex 02:42
33. Modyfikator noise powierzchnia wody 02:09
34. Modyfikator slice przekrój obiektu 01:45
35. Modyfikator symetrii 02:08
36. Modyfikator wygładzania obiektów 01:21
37. Modyfikator hair 02:55
38. Modyfikacja fragmentu obiektu 01:29
39. Edytor materiałów 02:49
40. Kolory
41. Podstawowe parametry materiału 03:05
42. Przypisywanie i pobieranie materiałów 03:13
43. Właściwości bitmapy 04:59
44. Precyzyjne nakładanie tekstury 05:58
45. Nałożenie różnych materiałów na jeden obiekt 01:02
46. Film video jako materiał 01:02
47. Wstęp rodzaje świateł 06:19
48. Podstawowe parametry światła 02:45
49. Zmiana rodzaju oświetlenia 02:49
50. Rzucanie cienia i wykluczanie obiektów 02:46
51. Światło wolumetryczne 04:32
52. Attenuation wygaszanie światła 04:36
53. Globalny układ nasłonecznienia 04:18
54. Źródło światła jako projektor 01:43
55. Rodzaje kamer 03:33
56. Modyfikacja położenia kamery 02:44
57. Opcja walk trough wizualizacja projektu 01:20
58. Ruchoma kamera 02:07
59. Zmiana parametrów kamery głębia ostrości 06:00
60. Animacja 03:23
61.Sterowanie animacją 02:38
62. Kopiowanie i kasowanie klatek kluczowych 03:27
63. Animacja obiektu po ścieżce 02:49
64. Hierarchia 04:11
65. Projekt praktyczny wstęp 00:52
66. Ulica 07:09
67. Dom 1 12:06
68. Dom 2 12:59
69. Dom 3 08:33
70. Ławka 14:56
71. Kosz 02:50
72. Lampa 16:53
73. Światło 15:27
74. Tekstury budynek 19:17
75. Tekstury i materiały 16:12
76. Animacja miasto 07:59
Łączna długość kursu 5 godz. 39 min.

  Autor Kursu

Avatar Daniel Tokarz Daniel Tokarz

Daniel Tokarz – licencjonowany pośrednik nieruchomości, certyfikowany home stager, licencjonowany operator drona (UAVO) obecnie w trakcie zdobywania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego, inwestor giełdowy.

Kurs 3Ds Max 3D Studio

  5 godz. 39 min. materiałów video

  5 zapisanych kursantów

  75 lekcji video

  Certyfikat odbycia kursu

  System pomocy do każdej lekcji

  Dożywotni dostęp online

  Mobilny dostęp z całego świata

  Autor kursu: Daniel Tokarz

  Faktura od autora: Tak