Cookies pozwalają nam świadczyć i ulepszać usługi w serwisie kuvi.pl. Korzystając z kuvi.pl akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Kurs Blender

  8 godz. 20 min. materiałów video

  6 zapisanych kursantów

  67 lekcji video

  Certyfikat odbycia kursu

  System pomocy do każdej lekcji

  Dożywotni dostęp online

  Mobilny dostęp z całego świata

  Autor kursu: Daniel Tokarz

  Faktura od autora: Tak

Nie jesteś grafikiem? Nie potrafisz stworzyć estetycznej grafiki trójwymiarowej, bo nie masz zdolności graficznych?
BZDURA !!!
To jest mit z czasów, gdy do tworzenia jakichkolwiek obrazów używało się płótna, farb i pędzla.
To tak, jakby powiedzieć, że książki pisać mogą jedynie osoby z doskonałą kaligrafią.
W czasach, kiedy prawie wszystko opiera się na danych cyfrowych, ogranicza nas jedynie wyobraźnia.
W tym „wirtualnym świecie” każdą koncepcję można zrealizować, obejrzeć i w łatwy sposób poprawić, gdy nam nie odpowiada.

Zrobisz to bez zmywania farby, zmiany płótna i powtarzania od początku. Wystarczy magiczna kombinacja klawiszy „Ctrl + Z” lub klawisz „Delete”. Oświetleniem, cieniowaniem i innymi zaawansowanymi sprawami zajmie się za ciebie program. Wystarczy tylko podać informację co i gdzie ma się znaleźć.

Kurs ma na celu wprowadzenie cię w tajniki tworzenia, modelowania i teksturowania obiektów trójwymiarowych w taki sposób, abyś dalszą wiedzę mógł już rozwijać samodzielnie.

Otrzymujesz starannie wyselekcjonowany materiał. Jest go dokładnie tyle, ile potrzeba aby poznać blendera i swobodnie realizować w nim swoje koncepcje.
System powtórzeń już omawianych zagadnień w różnych praktycznych sytuacjach sprawi, że nawet bez skupiania się na oglądanej zawartości, będziesz w stanie wykonywać część zagadnień automatycznie.

Co potrafi BLENDER?
Bardzo wiele. Oprócz grafiki możesz w nim tworzyć animacje 3D, a nawet gry oparte na ciekawym silniku i języku skryptowym.

Wieloletnie doświadczenie i niezliczone eksperymenty pozwoliły stworzyć wyważony kurs składający się z 68 lekcji. Samo obejrzenie filmów bez zagłębiania się w szczegóły sprawi, że zrozumiesz, jak łatwo możesz wykorzystać program BLENDER do tworzenia realistycznych obrazów trójwymiarowych, modeli przedmiotów, grafik na swoją stronę, czy nawet rozwijać swoje hobby.

Jeśli interesujesz się modelarstwem, będziesz w stanie, w bardzo precyzyjny sposób, w dowolnej skali odtworzyć swój ulubiony model samochodu, statku czy samolotu a później oglądać go z różnych ustawień kamery, zaglądać do wnętrza, poprawiać itd.
Gdy przyswoisz sobie wiedzę z kursu, wystarczy popularna wyszukiwarka i trochę zapału, aby model uczynić interaktywnym w stworzonej przez siebie grze – również za pomocą programu BLENDER !

Może sprzedajesz nietypowe produkty w sklepie internetowym i chciałbyś wykonać ich trójwymiarowy model? Użytkownik, przed zakupem, mógłby na swoim komputerze dokładnie go obejrzeć z każdej strony.

Dlaczego inne programy choć nie są darmowe cieszą się większą popularnością? 
Na to pytanie jest pewnie tyle odpowiedzi ilu jest użytkowników komputerów.
Jednak zasadniczo interfejs BLENDERA może użytkownikom systemu Windows wydawać się zagmatwany i szybko się zniechęcają. Po obejrzeniu kursu będziesz w stanie pokazać zatwardziałym zwolennikom innych programów do grafiki 3D, jak naprawdę wygląda szybka edycja i jak można zrobić porządną scenę bez korzystania z kilkunastu dodatkowych i płatnych programów.

Chcesz przed zakupem kursu poznać możliwości BLENDERA? 
Nic prostszego. Wpisz w wyszukiwarce hasła: „sintel” lub „big buck bunny”. Kto wie, może za rok stworzysz coś równie dobrego …
Od czegoś jednak musisz zacząć.

  Spis Treści

01 - Pobieranie i instalacja oprogramowania 04:45
02 - Interfejs 15:47
03 - 3D View 07:22
04 - Zaznaczanie i przemieszczanie obiektów 06:23
05 - Śledzenie obiektu 03:27
06 - Dodatkowe opcje widoku 08:18
07 - Transformacje obiektu 11:00
09 - Manipulatory i układy współrzędnych 02:55
10 - Pivot point 02:47
11 - Tryb edycji siatki 08:13
12 - Tekst 04:18
13 - Wymiarowanie krawędzi oraz nanoszenie skali 04:13
14 - Rozcinanie obiektu narzędziem LOOP CUT 02:10
15 - Zmiana złożoności obiektu 03:34
16 - Zmiana złożoności modyfikatorem 08:03
17 - Tryb edycji proporcjonalnej 04:45
18 - Narzędzie KNIFE 06:46
19 - Ukrywanie obiektów 02:59
20 - Narzędzie DISSOLVE 03:34
21 - Narzędzie BEVEL 01:21
22 - Narzędzie EDGE SLIDE 00:38
23 - Narzędzie MAKE EDGE-FACE 02:47
24 - Narzędzie TO SPHERE 01:40
25 - Narzędzia SMOOTH VERTEX i SMOOTH 02:57
26 - Narzędzie INSET 02:18
27 - Narzędzie SOLDIFY 05:35
28 - Narzędzie PUSH-PULL 01:18
29 - Narzędzie SHRINK-FATTEN 03:11
30 - łączenie i rozłączanie wierzchołków 13:56
31 - Światło typu POINT 07:54
32 - Światło typu SPOT 02:38
33 - Światło typu AREA 01:35
34 - Światło typu HEMI 02:28
35 - Światło typu SUN 03:45
36 - Ustawienia świata 08:53
37 - Butelka 16:11
38 - Krzywe 15:00
39 - Modyfikacja obrysu krzywej 06:34
40 - Edycja lustrzana 13:10
41 - Narzędzie WARP 03:15
42 - Wytłaczanie 03:41
43 - Powierzchnie NURBS 04:34
44 - Obiekty METABALL 04:19
45 - Modyfikator ARRAY - schody 03:29
46 - Wyginanie złożonych obiektów 06:03
47 - Wyginanie obiektu za pomocą ścieżki 02:59
48 - Modyfikator CURVE 03:37
49 - Kształt powielany i obrotowy 06:44
50 - Łańcuch 05:37
51 - SPIN - Bryła obrotowa 16:16
52 - Narzędzie SCREW 02:15
53 - Modyfikator boolean 05:37
54 - Materiał - Tworzenie i przypisywanie 13:05
55 - Materiał typu SURFACE 12:29
56 - Materiał typu HALO 04:19
57 - Materiał typu WIRE oraz VOLUME 05:00
58 - Materiał przezroczysty 11:17
59 - Materiał lustrzany 12:46
60 - Rozproszenie podpowierzchniowe 07:07
61 - Tekstury 18:48
62 - Tekstura typu IMAGE 08:12
63 - Mapowanie wypukłości metodą Bump 09:33
64 - Mapowanie wypukłości metodą NORMAL 11:27
65 - Vertex Paint 04:13
66 - Tekstury UV 23:09
67 - Zapis siatki UV do pliku 06:19
68 - Modelowanie kafetiery na podstawie zdjęcia 58:58
Łączna długość kursu 8 godz. 20 min.

  Autor Kursu

Avatar Daniel Tokarz Daniel Tokarz

Daniel Tokarz – licencjonowany pośrednik nieruchomości, certyfikowany home stager, licencjonowany operator drona (UAVO) obecnie w trakcie zdobywania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego, inwestor giełdowy.

Kurs Blender

  8 godz. 20 min. materiałów video

  6 zapisanych kursantów

  67 lekcji video

  Certyfikat odbycia kursu

  System pomocy do każdej lekcji

  Dożywotni dostęp online

  Mobilny dostęp z całego świata

  Autor kursu: Daniel Tokarz

  Faktura od autora: Tak