8 godz. 20 min. materiałów video
12 zapisanych kursantów
67 lekcji video
Certyfikat odbycia kursu
System pomocy do każdej lekcji
Dożywotni dostęp online
Mobilny dostęp z całego świata
Autor kursu: Daniel Tokarz
Faktura od autora: Tak
Nie jesteś grafikiem? Nie potrafisz stworzyć estetycznej grafiki trójwymiarowej, bo nie masz zdolności graficznych?
BZDURA !!!
To jest mit z czasów, gdy do tworzenia jakichkolwiek obrazów używało się płótna, farb i pędzla.
To tak, jakby powiedzieć, że książki pisać mogą jedynie osoby z doskonałą kaligrafią.
W czasach, kiedy prawie wszystko opiera się na danych cyfrowych, ogranicza nas jedynie wyobraźnia.
W tym „wirtualnym świecie” każdą koncepcję można zrealizować, obejrzeć i w łatwy sposób poprawić, gdy nam nie odpowiada.
Zrobisz to bez zmywania farby, zmiany płótna i powtarzania od początku. Wystarczy magiczna kombinacja klawiszy „Ctrl + Z” lub klawisz „Delete”. Oświetleniem, cieniowaniem i innymi zaawansowanymi sprawami zajmie się za ciebie program. Wystarczy tylko podać informację co i gdzie ma się znaleźć.
Kurs ma na celu wprowadzenie cię w tajniki tworzenia, modelowania i teksturowania obiektów trójwymiarowych w taki sposób, abyś dalszą wiedzę mógł już rozwijać samodzielnie.
Otrzymujesz starannie wyselekcjonowany materiał. Jest go dokładnie tyle, ile potrzeba aby poznać blendera i swobodnie realizować w nim swoje koncepcje.
System powtórzeń już omawianych zagadnień w różnych praktycznych sytuacjach sprawi, że nawet bez skupiania się na oglądanej zawartości, będziesz w stanie wykonywać część zagadnień automatycznie.
Co potrafi BLENDER?
Bardzo wiele. Oprócz grafiki możesz w nim tworzyć animacje 3D, a nawet gry oparte na ciekawym silniku i języku skryptowym.
Wieloletnie doświadczenie i niezliczone eksperymenty pozwoliły stworzyć wyważony kurs składający się z 68 lekcji. Samo obejrzenie filmów bez zagłębiania się w szczegóły sprawi, że zrozumiesz, jak łatwo możesz wykorzystać program BLENDER do tworzenia realistycznych obrazów trójwymiarowych, modeli przedmiotów, grafik na swoją stronę, czy nawet rozwijać swoje hobby.
Jeśli interesujesz się modelarstwem, będziesz w stanie, w bardzo precyzyjny sposób, w dowolnej skali odtworzyć swój ulubiony model samochodu, statku czy samolotu a później oglądać go z różnych ustawień kamery, zaglądać do wnętrza, poprawiać itd.
Gdy przyswoisz sobie wiedzę z kursu, wystarczy popularna wyszukiwarka i trochę zapału, aby model uczynić interaktywnym w stworzonej przez siebie grze – również za pomocą programu BLENDER !
Może sprzedajesz nietypowe produkty w sklepie internetowym i chciałbyś wykonać ich trójwymiarowy model? Użytkownik, przed zakupem, mógłby na swoim komputerze dokładnie go obejrzeć z każdej strony.
Dlaczego inne programy choć nie są darmowe cieszą się większą popularnością?
Na to pytanie jest pewnie tyle odpowiedzi ilu jest użytkowników komputerów.
Jednak zasadniczo interfejs BLENDERA może użytkownikom systemu Windows wydawać się zagmatwany i szybko się zniechęcają. Po obejrzeniu kursu będziesz w stanie pokazać zatwardziałym zwolennikom innych programów do grafiki 3D, jak naprawdę wygląda szybka edycja i jak można zrobić porządną scenę bez korzystania z kilkunastu dodatkowych i płatnych programów.
Chcesz przed zakupem kursu poznać możliwości BLENDERA?
Nic prostszego. Wpisz w wyszukiwarce hasła: „sintel” lub „big buck bunny”. Kto wie, może za rok stworzysz coś równie dobrego …
Od czegoś jednak musisz zacząć.
01 - Pobieranie i instalacja oprogramowania | 04:45 |
02 - Interfejs | 15:47 |
03 - 3D View | 07:22 |
04 - Zaznaczanie i przemieszczanie obiektów | 06:23 |
05 - Śledzenie obiektu | 03:27 |
06 - Dodatkowe opcje widoku | 08:18 |
07 - Transformacje obiektu | 11:00 |
09 - Manipulatory i układy współrzędnych | 02:55 |
10 - Pivot point | 02:47 |
11 - Tryb edycji siatki | 08:13 |
12 - Tekst | 04:18 |
13 - Wymiarowanie krawędzi oraz nanoszenie skali | 04:13 |
14 - Rozcinanie obiektu narzędziem LOOP CUT | 02:10 |
15 - Zmiana złożoności obiektu | 03:34 |
16 - Zmiana złożoności modyfikatorem | 08:03 |
17 - Tryb edycji proporcjonalnej | 04:45 |
18 - Narzędzie KNIFE | 06:46 |
19 - Ukrywanie obiektów | 02:59 |
20 - Narzędzie DISSOLVE | 03:34 |
21 - Narzędzie BEVEL | 01:21 |
22 - Narzędzie EDGE SLIDE | 00:38 |
23 - Narzędzie MAKE EDGE-FACE | 02:47 |
24 - Narzędzie TO SPHERE | 01:40 |
25 - Narzędzia SMOOTH VERTEX i SMOOTH | 02:57 |
26 - Narzędzie INSET | 02:18 |
27 - Narzędzie SOLDIFY | 05:35 |
28 - Narzędzie PUSH-PULL | 01:18 |
29 - Narzędzie SHRINK-FATTEN | 03:11 |
30 - łączenie i rozłączanie wierzchołków | 13:56 |
31 - Światło typu POINT | 07:54 |
32 - Światło typu SPOT | 02:38 |
33 - Światło typu AREA | 01:35 |
34 - Światło typu HEMI | 02:28 |
35 - Światło typu SUN | 03:45 |
36 - Ustawienia świata | 08:53 |
37 - Butelka | 16:11 |
38 - Krzywe | 15:00 |
39 - Modyfikacja obrysu krzywej | 06:34 |
40 - Edycja lustrzana | 13:10 |
41 - Narzędzie WARP | 03:15 |
42 - Wytłaczanie | 03:41 |
43 - Powierzchnie NURBS | 04:34 |
44 - Obiekty METABALL | 04:19 |
45 - Modyfikator ARRAY - schody | 03:29 |
46 - Wyginanie złożonych obiektów | 06:03 |
47 - Wyginanie obiektu za pomocą ścieżki | 02:59 |
48 - Modyfikator CURVE | 03:37 |
49 - Kształt powielany i obrotowy | 06:44 |
50 - Łańcuch | 05:37 |
51 - SPIN - Bryła obrotowa | 16:16 |
52 - Narzędzie SCREW | 02:15 |
53 - Modyfikator boolean | 05:37 |
54 - Materiał - Tworzenie i przypisywanie | 13:05 |
55 - Materiał typu SURFACE | 12:29 |
56 - Materiał typu HALO | 04:19 |
57 - Materiał typu WIRE oraz VOLUME | 05:00 |
58 - Materiał przezroczysty | 11:17 |
59 - Materiał lustrzany | 12:46 |
60 - Rozproszenie podpowierzchniowe | 07:07 |
61 - Tekstury | 18:48 |
62 - Tekstura typu IMAGE | 08:12 |
63 - Mapowanie wypukłości metodą Bump | 09:33 |
64 - Mapowanie wypukłości metodą NORMAL | 11:27 |
65 - Vertex Paint | 04:13 |
66 - Tekstury UV | 23:09 |
67 - Zapis siatki UV do pliku | 06:19 |
68 - Modelowanie kafetiery na podstawie zdjęcia | 58:58 |
Daniel Tokarz – licencjonowany pośrednik nieruchomości, certyfikowany home stager, licencjonowany operator drona (UAVO) obecnie w trakcie zdobywania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego, inwestor giełdowy.
8 godz. 20 min. materiałów video
12 zapisanych kursantów
67 lekcji video
Certyfikat odbycia kursu
System pomocy do każdej lekcji
Dożywotni dostęp online
Mobilny dostęp z całego świata
Autor kursu: Daniel Tokarz
Faktura od autora: Tak