Cookies pozwalają nam świadczyć i ulepszać usługi w serwisie kuvi.pl. Korzystając z kuvi.pl akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Sztuka Copywritingu

  2 godz. 22 min. materiałów video

  46 zapisanych kursantów

  17 lekcji video

  Certyfikat odbycia kursu

  System pomocy do każdej lekcji

  30 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

  Dożywotni dostęp online

  Mobilny dostęp z całego świata

  Autor kursu: Dominik Jędrzejczak

  Faktura od autora: Nie

Dobra Oferta Jest Jak Świetny Handlować!

Oto jak samodzielnie poprawić konwersję oferty, wykorzystując:

1. Korzyści
2. Opinie
3. Bonusy
4. Wezwanie do akcji

Zrób krok naprzód i zacznij śrubować sprzedaż.

Jeśli chcesz regularnie zdobywać
nowych klientów...

To już za moment poznasz sposób wykorzystywany od XIX wieku. Objaśnię Ci jak sprzedawać więcej, za większe pieniądze. Nawet jeśli Twoja oferta niczym się nie wyróżnia.

Chciałbym powiedzieć, że pisanie ofert jest łatwe, ale tak nie jest!

Niestety.

Często twoja oferta nie jest tak atrakcyjna jak powinna. Kupujesz reklamę, wysyłasz maile, ale oferta nie domyka sprzedaży. Sprzedaż nawet nie drgnie.

I to nie jest Twoja wina....

Skąd masz wiedzieć co konkretnie umieścić w ofercie, aby chwycić gałki oczne klientów, wlepić je w ekran i uruchomić impuls kupowania?

Posłuchaj. Umiejętność pisania skutecznych ofert jest tak rzadka jak kurze zęby. Dlatego ten kto potrafi sprzedawać słowem, ujmując sprytnie korzyści – trzyma swoje sekrety w tajemnicy.

Przynajmniej nie zdradza ich za darmo.

To zła wiadomość. Dobra wiadomość jest taka, że sam możesz poprawić swoje oferty, Wystarczy, że wykorzystasz wiedzę zawartą w kursie: "Sztuka Copywritingu".

Za napisanie oferty biorę od 2 tysięcy w górę.

Oddając ofertę klientowi, muszę mieć pewność, że jego wydatek się zwróci.

Dlatego stworzyłem kurs z najważniejszymi czynnikami wpływającymi na sprzedaż, dzięki czemu każdy może szybko zweryfikować skuteczność swojej oferty.

Kurs zawiera tak wiele wskazówek, że wystarczy iż wprowadzisz jedynie kilka z nich i już poprawisz wyniki sprzedaży o 5%, 50% czy 500% ...a tym samym masz pewność, że pozyskasz nowych klientów.

Czy chciałbyś mieć dostęp do takiego kursu?

Wyobraź sobie na chwilę co by się wydarzyło, gdybyś mógł samodzielnie (bez płacenia copywriterom) podrasować ofertę?

Sprzedawałbyś więcej i za większe pieniądze. Twój zysk rośnie bez kupowania dodatkowych reklam.

Bez robienia promocji.

Załóżmy, że dziś na 1000 wizyt, zdobywasz 10 klientów.

Czy byłbyś zadowolony, gdybyś pozyskał 3 razy więcej klientów?

Niemożliwe?

A jednak. Nawet drobna zmiana nagłówka w ofercie potrafi podnieść wyniki sprzedażowe o 5-10%. Pamiętaj, że to tylko jeden element.

Gdybyś tak poprawił wszystkie elementy?

Jak napisać przyciągający nagłówek w ofercie?

Nagłówek jest najważniejszym elementem oferty.

Jeżeli zaczynasz testować skuteczność oferty, zacznij od nagłówka. Naprawdę bardzo trudno stworzyć świetny nagłówek, który sprzedaje.

Nagłówek musi obiecać klientowi, że przeczytanie oferty daje rozwiązanie jakiego szuka. Ma wciągać do czytania  całego sales lettera (oferty w formie listu sprzedażowego).

Prawda jest taka, że 8 na 10 osób przeczyta nagłówek, ale tylko 2 osoby na 10 resztę oferty.

Jeżeli nagłówek nie jest chwytliwy, niewiele zdziałasz.

„Dlaczego 96,7 procent osób rekomenduje mydło Dove?”

Ponieważ niektórzy copywriterzy umieszczają w nagłówku nazwę marki, co przynosi dobre wyniki.

Innym sposobem jest umieszczenie swojego imienia i nazwiska w nagłówku. Metoda jest skuteczna, gdy jesteś znany w branży.

„Oto schemat jaki doprowadził Dominika Jędrzejczaka do wyników w copywritingu”.

Chcesz w 2h nauczyć się pisać sprzedające oferty?

Już po 2h będziesz wiedział co dokładnie napisać w ofercie, aby zainteresować publiczność...

Posłuchaj: jeśli inwestujesz swój czas i pieniądze w biznes lub zamierzasz w przyszłości kupić reklamę, to naprawdę nie możesz przegapić tej oferty. W rzeczywistości są ku temu dobre powody:

    1) WOLNOŚĆ. Twoja zdolność do sprzedaży za pomocą słów usunie całe zło z prowadzenia własnej działalności Sztuką nie jest zatrudnić 200 handlowców i generować 1 mln złotych przychodu. Sztuką jest zatrudnić jak najmniej ludzi i generować jak największe zyski. Oferta jest jak handlowiec, ale nie trzeba mu płacić.
    2) PRACA ZDALNA. Jeśli należysz do tych ludzi, którzy nie lubią pracować w biurze...a chciałbyś podróżować po świecie i spełniać marzenia...to teraz możesz. Nie widzę problemu, abyś mieszkał na Fidżi i pisał na plaży.
    3) PRZEWAGA KONKURENCYJNA. Posiadam umiejętność numer # 1, której większości konkurentów brakuje. Dzięki temu mogę pozwolić sobie na ceny premium i wyższe marże, a tym samym więcej inwestować w pozyskanie klientów.
    4) PRZYCHÓD I BEZPIECZEŃSTWO. Jeśli chcesz przejąć kontrolę nad życiem, czuć się bezpiecznie i siedzieć w domu zrelaksowany to potrzebujesz gotówki. Gotówkę uzyskasz z dobrze napisanej oferty.
    5) ZABAWA. Marketing nie musi być nudny. Jeśli jesteś lekarzem, prawnikiem, marketerem czy jakimkolwiek specjalistą to możesz pisać zabawne i ciekawe oferty. Tworzyć nietypowe kampanie czy reklamy. W ten sposób wyróżnisz się na rynku.

Teraz pozwól, że Cię przestrzegę:
Jeśli uważasz, że Twoja firma jest inna
– JESTEŚ W BŁĘDZIE!

Współpracując z klientami zawsze słyszę:

  1. Moja firma jest inna.
  2. Nikt nie lubi czytać tak długich ofert.
  3. Na moich klientów to nie zadziała.

Posłuchaj, jeśli masz zamiar z automatu odrzucić sprawdzone techniki sprzedaży i porady copywriterskie ponieważ Twoja firma jest inna, to popełniasz poważny błąd.

Wyzwalacze sprzedaży, motywatory, obawy i psychologia ludzka się nie zmienia. Nie ważne jak inteligentną masz publiczność.

Techniki, które stosuję były używane do sprzedaży mydła, samochodów, sprzedaży usług czy produktów fizycznych...a nawet książek.

Dlatego myślenie w stylu „to nie zadziała dla mnie” zostaw ludziom ograniczonym umysłowo. Odważni i silni liderzy najpierw próbują, a potem wydają ocenę.

Gwarantuję, że te rzeczy zadziałają w Twoim biznesie albo wykonasz jazdę próbną na mój koszt!

W przeciwieństwie do innych sprzedawców gwarantuję działanie swoich kursów. Chętnie oddam Ci 100% pieniędzy z powrotem jeśli kurs nie spełni Twoich oczekiwań.

Zainwestuj w kurs "Sztuka Copywritingu",a jeśli to nie będzie Twoja najlepsza inwestycja w życiu, napisz do mnie na [email protected] , a zwrócę Ci każdy grosz.

Dostaniesz pieniądze bez pytań, żalu, urazu czy kłopotów. Nie musisz wypełniać żadnych formularzy i nie zostaniesz dodany do czarnej listy klientów. Pomyśl o tym. Nic nie ryzykujesz, a 1-2 porady z tego programu zwrócą Ci całość inwestycji niemal natychmiast.

I teraz najlepsza rzecz: Masz pełne 30 dni, aby wytestować ten program. Dobrze słyszałeś. Daję Ci cały miesiąc gwarancji! Dlatego w tym czasie możesz próbować wszystkiego po kolei.

Czy jesteś Gotowy, żeby Przyciągnąć Luksus Za Pomocą Odpowiednich Słów?

Gdy pisałem swoje pierwsze oferty były fatalne. Jednak, gdy w procesie uczenia się i edukowania moja oferta zarobiła 1400 złotych w 12h sam nie mogłem uwierzyć. Wtedy zrozumiałem jaka moc leży w copywritingu.

To droga ekspresowa do wolności finansowej. Wierzę jednak, że każdy może pójść w moje ślady. Jestem idealnym przykładem człowieka, który zaczynał od zera, bez budżetu i wsparcia finansowego.

Podobnie jak ja możesz nabyć umiejętność zamieniania słów w złoto. Wierz mi, nie musisz być utalentowany albo posiadać wykształcenie. Możesz nauczyć się pisać zabójcze oferty wykorzystując schematy.

Konkursy Chopinowskie wygrywają rzemieślnicy, a nie artyści. Możesz usiąść przed monitorem i napisać słowa przyciągające tyle pieniędzy ile chcesz. Nie marnowałbym Twojego i swojego czasu, gdybym nie wierzył, że każdy może pisać co najmniej dobrze.

Wierzę, że "Sztuka Copywritingu" nigdy nie będzie kursem, który odłożysz na później. Z pewnością będzie jedną z najtrafniejszych decyzji jakie ostatnio podjąłeś.

Zapisz się teraz na kurs, aby dowiedzieć się jak zamieniać słowa na pieniądze.

Liczba miejsc ograniczona.

Obiecuję Ci, że będą to bardzo dobrze zainwestowane pieniądze w rozwój copywriterski i sprzedażowy.

PS. Po prostu nie możesz przegapić takiej szansy. W tym programie znajdziesz najszybszy sposób jaki możesz sobie wyobrazić, aby nauczyć się pisać. I to jedyna okazja, aby zdobyć te tajemnice w tak atrakcyjnej cenie.

PPS. Dowiedź się jak opanować umiejętność numer 1 w biznesie i zacząć mnożyć zyski. Możesz być mistrzem w kupowaniu reklam, ale jeśli nie potrafisz zamienić słów w pieniądze, po prostu tracisz cały potencjał. Zamów teraz.

PPPS. Jestem tak mocno przekonany o wartości tego programu, że daję Ci 30 dni na jego testowanie. To prawda. Masz cały miesiąc na wypróbowanie siły i mocy tego programu. Zamów teraz!

 

  Spis Treści

1 Czym jest oferta Zobacz video 06:55
2 Od czego zacząć pisanie oferty Zobacz video 04:39
3 Co składa się na research rynkowy Zobacz video 05:12
4 Szablony ofertowe 09:07
5 Magiczne kule 11:18
6 Jak napisać nagłówek 16:23
7. Jak rozpocząć ofertę 03:27
8 USP 09:56
9 Dowody 10:57
10 Testimoniale 15:14
11 Prezentacja ceny 15:32
12 Bonusy 12:03
13 Wezwanie do akcji 07:36
14 Sekcja P S 03:01
15 Jak zainteresować klienta 05:41
16 Rozbijanie obiekcji 01:32
17 Kosmetyka 04:00
Łączna długość kursu 2 godz. 22 min.

  Autor Kursu

Avatar Dominik Jędrzejczak Dominik Jędrzejczak

Autor kursów video w serwisie kuvi.pl

  Gwarancja ZERO RYZYKA

Autor kursu dodaje 30 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Oznacza to, że możesz przetestować ten kurs bez żadnego ryzyka. Jeśli uznasz, że kurs jest beznadziejny, 100% gotówki wróci do Ciebie.

Aby skorzystać z gwarancji napisz do autora maila z informacją na temat zwrotu. Napisz w wiadomości co Ci się w kursie nie spodobało. Otrzymasz zwrot pieniędzy, a dla autora będzie to cenny feedback.

Warunkiem uznania gwarancji jest nie przekroczenie 20% obejrzanych lekcji video w kursie.

Sztuka Copywritingu

  2 godz. 22 min. materiałów video

  46 zapisanych kursantów

  17 lekcji video

  Certyfikat odbycia kursu

  System pomocy do każdej lekcji

  30 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

  Dożywotni dostęp online

  Mobilny dostęp z całego świata

  Autor kursu: Dominik Jędrzejczak

  Faktura od autora: Nie