1 godz. 49 min. materiałów video
307 zapisanych kursantów
16 lekcji video
Certyfikat odbycia kursu
System pomocy do każdej lekcji
30 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
Dożywotni dostęp online
Mobilny dostęp z całego świata
Autor kursu: Dominik Jędrzejczak
Faktura od autora: Nie
Drogi Przedsiębiorco,
Jeśli chcesz znaleźć najlepsze słowa kluczowe dla twojego biznesu, dzięki którym pozyskasz dwa, a nawet trzy razy więcej klientów to będzie najważniejsza wiadomość w twoim życiu. Oto dlaczego:
Google Adwords to największy system reklamowy na świecie. Mimo iż Facebook również jest bardzo skuteczny to nadal Adwords jest znacznie potężniejszy.
Wykorzystując Adwords w swoim biznesie jesteś w stanie pozyskiwać każdego miesiąca nowych klientów, którzy są zainteresowani twoimi produktami czy usługami.
Posłuchaj tego:
Większość początkujących przedsiębiorców na początku zawsze stawia na pozycjonowanie strony, co według mnie na start jest błędem, ponieważ pozycjonowanie to długoterminowa praca i nie zawsze przynosi takie efekty, jakich się spodziewasz.
Czytaj dalej, bo teraz będzie najlepsze.
Najśmieszniejsze jest to, że większość firm oferujących usługę pozycjonowania strony nie pozyskuje swoich klientów dzięki pozycjonowaniu, a właśnie dzięki Google Adwords.
Rozumiesz? Trochę to dziwne nie?
Na początku szukasz pomysłów na pozyskiwanie klientów. Trafiasz na różne artykuły, posty na forach dyskusyjnych i czytasz, że skuteczne jest pozycjonowanie strony.
Następnie szukasz dobrej firmy, która zajmie się pozycjonowaniem twojej strony internetowej, wpisujesz w google "pozycjonowanie stron" i widzisz mnóstwo reklam z Google Adwords firm oferujących pozycjonowanie stron, więc o co w tym chodzi.
Głównie chodzi o to, że dzięki Google Adwords możesz pozyskiwać tysiące, a nawet dziesiątki tysięcy klientów szybciej niż przez pozycjonowanie stron.
Reklama w Google Adwords jest bardzo trudna i zanim nie przerobisz tego kursu to nawet nie zaczynaj reklamować się w Adwords, bo tylko stracisz pieniądze.
Ale co dokładnie zawiera ten kurs?
Lekcja 1
W tej lekcji opowiem Ci dlaczego Google Adwords jest tak potężny i dlaczego warto z niego korzystać.
Lekcja 2
Tutaj zajmiemy się wyborem celu, ponieważ możesz w Adwords sprzedawać po przez stronę internetową, poprzez połączenie telefoniczne, budować listę mailingową, przeprowadzać badania marketingowe i omówimy jeszcze wiele innych opcji.
Lekcja 3
Teraz przejdziemy do ustawienia pierwszej kampani i od czego zacząć.
Lekcja 4
Znajdziemy najlepsze słowa kluczowe, które będą przynosiły zwrot z inwestycji.
Lekcja 5
Wybierzemy słowa kluczowe, w których klient jest najbliżej decyzji zakupowej.
Lekcja 6
Zajmiemy się organizacją całej kampanii, gdyż największym błędem jest zła organizacja kampanii.
Lekcja 7
Wybierając słowa kluczowe w kampanii mamy różne dopasowania, takie jak dopasowanie ścisłe, dopasowanie do wyrażenia, dopasowanie przybliżone i jeszcze inne. To jest bardzo ważna lekcja, bo wielu ludzi nawet nie wie, że takie coś istnieje przez co wydają dużo za dużo.
Lekcja 8
Teraz nauczysz się tworzyć najlepsze reklamy, które będą znacznie lepsze niż twojej konkurencji, dzięki czemu zyskasz wyższy wynik jakości i tańsze stawki za kliknięcia.
Lekcja 9
Adres docelowy bardzo ważny element reklamy, a tak rzadko wykorzystywany.
Lekcja 10
Dodatkowe informacje wyświetlane z reklamami Google dzięki rozszerzeniom.
Lekcja 11
Mierzenie Konwersji. Musisz wiedzieć jak śledzić swoje kampanie i wiedzieć, z których słów kluczowych przychodzą klienci.
Lekcja 12
Optymalizacja kampanii, aby zwiększyć CTR reklamy.
Lekcja 13
Szukanie nowych słów kluczowych i wykluczanie tych, które powodują niepotrzebne koszty.
Lekcja 14
Jak reklamować się w sieci reklamowej i jakie mamy tutaj możliwości. Bardzo ważna lekcja, gdyż z sieci reklamowej możesz uzyskać o 70% więcej ruchu niż z wyszukiwarki.
Lekcja 15
Pokażę Ci jakie banery sprawdzają się w sieci reklamowej Google Adwords, jak one powinny być skonstruowane i naprawdę nie musisz być żadnym profesjonalnym grafikiem, aby taki baner stworzyć.
Lekcja 16
Jak ustawić kampanie remarketingową.
Lekcja 17
Bezpłatne środki w wysokości 200zł od Google.
Dlaczego warto korzystać z Google Adwords?
Dzięki reklamowom pozyskasz znacznie więcej klientów.
Jeżeli pozyskujesz klientów przez telefon to Adwords jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie, ponieważ możesz mierzyć, kiedy klienci dzwonią, o której godzinie czy nawet jak długo trwa rozmowa.
Większość osób nie korzysta z tego systemu reklamowego, bo po prostu nie wie jak.
Jeśli już reklamujesz się w Adwords to dowiesz się jak zoptymalizować kampanie, płacić mniej i mieć lepsze wyniki.
Wprowadzając nowy produkt na rynek, możesz przeprowadzić testy marketingowe i sprawadzić czy będzie na niego popyt.
Z Google Adwords pozyskasz znacznie więcej klientów niż z Facebooka.
Zareklamujesz się na słowa kluczowe, w których Twoi klienci są bardzo, ale to bardzo blisko decyzji zakupowej, co spowoduje napływ nowych klientów.
Ok, Super, a ile to wszystko kosztuje?
Posłuchaj! Kiedy chcesz kupić szkolenie o reklamie w Google Adwords to zazwyczaj musisz zapłacić około 1000zł, jak nie więcej.
Wiem, że może to być dla Ciebie spory wydatek, dlatego nie chce naciągać Cię na tak duże koszty.
Standardowa Cena tego kursu wynosi 197PLN, ale Tylko teraz przez kilka dni możesz nabyć ten kurs za jedyne 47PLN.
Mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie dobra lekcja marketingowa i w przyszłości kupisz inne moje kursy, bo już ich kilka posiadam.
Gwarancja Satysfakcji!!!
Zawsze daje kursantom możliwość sprawdzenia mojej wiedzy i jeśli stwierdzisz, że to co odkryjesz w tym kursie nie jest warte ceny to możesz do mnie napisać na adres email, a wszystkie pieniądze jakie zainwestowałeś szybko wrócą na twoje konto.
Pewnie, że kupuje!
P.S.
Ten Kurs o Google Adwors pokaże Ci jak reklamować się efektywnie, znaleźć najlepsze słowa kluczowe, zoptymalizować koszty reklamowe i pozyskać znacznie więcej klientów.
1. Przewaga AdWords
Zobacz video
|
05:47 |
2. Jak cele wpływają na kampanię
Zobacz video
|
07:09 |
3. Jak prawidłowo ustawić pierwszą kampanię
Zobacz video
|
10:03 |
4 Jak znaleźć najlepsze słowa do kampanii
Zobacz video
|
11:50 |
5 Jak wybrać słowa, które są blisko decyzji zakupu | 04:01 |
6 Organizacja kampanii | 05:23 |
7 Różne typy dopasowań i które wybrać | 08:58 |
8 Jak stworzyć dobrą reklamę | 14:13 |
9 Trick z adresem docelowym | 03:17 |
10 Jak używać rozszerzeń reklam, aby podnieść CTR | 05:32 |
11 Mierzenie konwersji | 03:49 |
12 Optymalizacja kampanii | 07:18 |
13 Szukanie nowych słów kluczowych | 02:24 |
14 Jak ustawić kampanie na sieć reklamową | 13:56 |
15 Banery w sieci reklamowej | 02:35 |
16 Remarketing | 03:28 |
17. Gdzie odebrać 200zł od Google |
Autor kursów video w serwisie kuvi.pl
Autor kursu dodaje 30 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Oznacza to, że możesz przetestować ten kurs bez żadnego ryzyka. Jeśli uznasz, że kurs jest beznadziejny, 100% gotówki wróci do Ciebie.
Aby skorzystać z gwarancji napisz do autora maila z informacją na temat zwrotu. Napisz w wiadomości co Ci się w kursie nie spodobało. Otrzymasz zwrot pieniędzy, a dla autora będzie to cenny feedback.
Warunkiem uznania gwarancji jest nie przekroczenie 20% obejrzanych lekcji video w kursie.
1 godz. 49 min. materiałów video
307 zapisanych kursantów
16 lekcji video
Certyfikat odbycia kursu
System pomocy do każdej lekcji
30 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
Dożywotni dostęp online
Mobilny dostęp z całego świata
Autor kursu: Dominik Jędrzejczak
Faktura od autora: Nie