Cookies pozwalają nam świadczyć i ulepszać usługi w serwisie kuvi.pl. Korzystając z kuvi.pl akceptujesz politykę prywatności i cookies.

Lista Mailingowa

Dziś tylko 397 zł 27 zł
  Zapisz Się Na Ten Kurs

Zapisało się już 17 uczniów. Dołącz do nich.

Płać wygodnie online przez Transferuj.pl

  30 dniowa gwarancja autora kursu

  Dożywotni nielimitowany dostęp

  System pomocy do każdej lekcji

  Mobilny dostęp z całego świata

  Autor kursu nie wystawia faktur


Łączna długość kursu: 2 godz. 32 min.

Otrzymujesz dożywotni dostęp do kursu online. Kursu nie można pobrać, ani zamówić na DVD.

"Jak Zamienić Zwykłe Wizyty na Stronie w Dobrze Płacących Klientów i Zbudować Największe Aktywo Biznesu, czyli Listę Klientów?"

Dzisiaj sprzedaż na większości serwisów www zależy prawie w całości od ruchu dostarczanego przez Google, Google AdWords, Ceneo i inne porównywarki albo Facebook z innymi serwisami społecznościowymi.

Ale koszty generowania ruchu przez te serwisy drastycznie rosną. Ponadto nie są rzadkością niezapowiedziane kaprysy i zmiany zasad, które potrafią uśmiercić jednego dnia tysiące biznesów.
 

Google regularnie żągluje rankingami wyszukiwarki doprowadzając na skraj szaleństwa właścicieli e-biznesów, którzy czerpią stąd większość ruchu.

Google AdWords jest coraz bardziej nieprzyjazne i drogie dla małych reklamodawców zamykając bardzo dobry kanał sprzedaży coraz większej ilości przedsiębiorców.

Ceneo i inne porównywarki zjadają kolosalną część zysku i coraz częściej odpłątnie kierują na nasze strony nie Klientów, ale zwykłych "szukaczy taniochy".

Koszty reklamy na Facebook już zaczęły rosnąć i wkrótce będzie tutaj tak samo trudno się reklamować, jak w Google AdWords.

Jeśli jednak skupisz się na budowaniu listy adresowej, Ty będziesz dostawcą ruchu na Twoich serwisach.

Lista adresowa UNIEZALEŻNI Cię od kaprysów Google, Facebook, Ceneo i innych obecnych
i przyszłych gigantów, którzy dostarczają Ci ruch na stronie.

Czy wiedziałeś, że czasy, gdy posiadanie popularnego serwisu www były najważniejsze dawno minęły - dokładnie w 2000 roku.

Teraz liczy się tylko to, ile masz ZAREJESTROWANYCH UŻYTKOWNIKÓW. Jak duża jest Twoja lista adresowa?

Dlatego najbardziej rentowne biznesy na świecie walczą o jak największe listy adresowe. Ponieważ każdy, kto zarabia duże pieniądze w sieci wie, że:

Zarejestrowany Użytkownik jest wielokrotnie więcej warty niż niezarejestrowany!

Posiadanie listy adresowej czyni Twój biznes niezależnym i samowystarczalnym. Mam na to bardzo krótki, ale dosadny dowód: Facebook, Twitter, Groupon, NK.pl itd. - każdy z tych serwisów zawdzięcza swoją wartość ilości użytkowników.

Posiadanie listy adresowej czyni Twój biznes niezależnym i samowystarczalnym,
ponieważ mając listę adresową...

    Możesz aktywnie i wtedy, kiedy Ci to pasuje kierować na strony, na których Ci najbardziej zależy.  

    Nie musisz nikogo prosić ani pytać o pozwolenie na promocję konkretnej strony.

    Nie musisz nic płacić za ruch, który sam generujesz.

    Możesz pozwolić sobie na wielostopniowy marketing - najpierw budowanie zainteresowania, potem sprzedaż.

    Możesz w dowolnej chwili wprowadzić nowy produkt albo nową linię produktów i skierować na nie ruch.

    Możesz tworzyć nowe biznesy i od razu zasilać je Klientami.

Mając własną listę adresową jesteś PANEM WŁASNEGO BIZNESU.

O tym, jak ważna jest lista adresowa wiedzą wszyscy, którzy mają nawet podstawową wiedzę na temat skutecznego marketingu.

Dlaczego to jest takie ważne? Spytałem o to osoby takie, jak Ty:

    Sebastian Chrapek: Na 100% bym zwiększył przychody swojej firmy i budował bym wewnętrzny rynek.
    Jakub Królikowski: Przestawiłbym się na marketing "wewnętrzny" i po prostu sprzedaż ;)
    Katarzyna Mata: wtedy zwyczajnie wreszcie ZACZNĘ zarabiać !
    Krzysiek A: więcej wejść na nasze strony ( z linków z mailami) czyli większy ruch, który mógłby się przełożyć oczywiście na sprzedaż.
    Tomek Lirycki: ja po prostu zacząłbym zarabiać (a przynajmniej miałbym do tego sposobność)
    Anita Zielke: Będę miała kolejną portcje "tajemnej wiedzy", moja lista zwiększy się kilkakrotnie i rozwieją się wszelkie moje wątpliwości.
    Krzysztof Wojtyniak: jednym słowem są klienci są pieniądze ,jak nie masz listy nie masz klientów a koszty ponosisz.
    Kazimierz Białek: rejestracja w sklepie pomaga w dotarciu do większej liczby klientów.
    Grzegorz Tarasiuk: Znalazł bym sposoby na doprecyzowanie potrzeb (i może możliwości) użytkowników.
    Ryszard Herdan: Gdybym miał dużą gorącą listę, to nareszcie ruszyłbym z budowanie struktury
    Marek Mazurkiewicz: Wzrosłyby możliwości sprzedaży. Przy dobrym mailingu wzrosłaby sprzedaż.
    Karol K: Zyskałbym większe grono stałych użytkowników co przełożyłoby się na moje zyski
    Łukasz Kubow: Zwiększyłbym zyski (najogólniej rzecz ujmując).
    Robert Smyka: Lista zmieniłaby bardzo dużo, bo teraz prawie jej nie mam!
    Grzegorz Kisielewski: Skutek dla biznesu były mocno raczej długofalowy.
    Adam Walczyk: zwiększyło by zyski
    Tomasz Warmuz: Lista adresowa to esencja sprzedaży.
    Krzysztof Mazepa: Podejrzewam, że przełożyłoby się to na większą sprzedaż i większe zyski.
    Barbara Tokarczyk: Nie będę oryginalna. Większa lista = więcej klientów = większa sprzedaż
    Marek Kliska: Ożywiło by mój biznes.
    Krzegorz Pawlak: Ten biznes wreszcie by rozkwitł. Po ostatnim mailu do mojej listy miałem komplet na szkolenie w ciągu 2 dni.
    Joanna Łukaszewicz-Bernady: Oh, no byłabym szczęśliwa, że mam ten pierwszy, ważny krok za sobą i że mój biznes zaczyna istnieć.
    Beata Kozłowska: W końcu mogłabym zająć się istotą mojej działalności, a nie ciągłym budowaniem otoczki okołobiznesowej
    Marcin Leissa: Co by zmieniło ? Dochód i obrót na pewno :]
    Maria Nawrotek: Podtrzymanie dobrych emocji z produktem ?
    Adam Wiśniewski: Myślę, że wprowadziło by to sporo dobrego do biznesu.
    Borys Wasiuk: zwiększenie możliwości sprzedaży i rozwój
    Krzysztof Manikowsk: zmotywowałbym się do zatrudnienia osoby doświadczonej, aby ją obsługiwała.
    Dario Krol: Lista pozwala na utrzymanie kontaktu z klientem co można przełożyć w konsekwencji na zwiększenie sprzedaży. Posiadanie listy i dobry kontakt z nią zmieniłoby dochody firmy.
    Tadeusz: lista adresowa jest kluczowa. Bez niej właściwie nie m żadnego e-biznesu, a przynajmniej nie umiem go sobie wyobrazić.
    Anna Pfützner-Kopcińska: Gdyby co dwudziesta z osób na tej liście zwróciła by sie do mnie na konsultacje, i co czwartej z nich sprzedałabym choć jeden produkt ubezpieczeniowy, byłabym bogata.
    Adam Węglarczyk: Z łatwością i szybko mógłbym rozpromować nową usługę
    Tomasz Niewęgłowski: Czy to pytanie retoryczne? Puszczenie oczka
    Dawid Szajner: zwiększenie ilości klientów przy niskim koszcie ich pozyskania
    Michał Wrębiak: zwiększyć zyski i ilość powracających klientów.
    Grzegorz Piasecki: Mając listę, znałbym na bieżąco potrzeby swoich klientów oraz tych potencjalnych!
    Dariusz Bieniek: Duża i wartościowa lista pozwoliła by na lepsze poznanie potrzeb klientów i udoskonalenie produktów.
    Teresa Ewa Leśniak: Odpowiednio dobra lista adresowa to: możliwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, poznawania potrzeb i opinii, tworzenia więzi emocjonalnej, budowania autorytetu i oczywiście sprzedaży
    Jacek Dyrc: Dla mnie, jako doradcy kredytowego współpracującego z brokerem oznaczałoby możliwość dzielenia się wiedzą z dużą liczbą osób, a co za tym idzie wielu z nich zostałoby moimi klientami i zarabiał bym dużo dużo więcej niż obecnie.
    Justyna Jannasz: byłoby mi łatwiej dostarczać klientom tego, czego potrzebują, miałabym prawdopodobnie większe zasoby i więcej czasu, żeby robić to lepiej, szybciej i efektywniej.
    Jakub Woźniak: miałbym więcej klientów, którzy chcą ze mną na stałe współpracować. Czułbym się pewniej odnośnie swojego biznesu.
    Dariusz Różycki: pozwala lepiej zrozumieć jego potrzeby i dostarczyć mu dokładnie tego czego potrzebuje
    Michał Karpowicz: to marzenie każdego biznesu. Mojego również.
    Bozena Banczyk: zwieksze mozliwosci przekazywanie mojej wiedzy dalej co jest tez rownoznaczne ze zwiekszeniem moich dochodow
    Przemysław Kudłacik: musi przełożyć się na większą liczbę klientów. Nie ma wyjścia.
    Wojciech Kaczmarski: mozliwość dostarczenia wiedzy i oferty sprzedażowej.
    Ireneusz Kaliszkowski:  buduje to naszą markę, wiarygodność i pozwala poznać oczekiwania klientów.
    Marek Zwoliński: Zapewniło by mi to pasywny stały dochód.
    Roman Drochomirecki: udział w rynku byłby tajemniczo większy, niż konkurencja mogłaby sądzić.
    Andrzej Kawka: Biznes na pewno zyskałby spory potencjał rozwoju
    Paweł Przytuła: Wszystko.
    Elżbieta Tokarska: zwiększyło sprzedaż bez tak dużego wysiłku, większe dochody, większa satysfacja.
    Marcin Stępień: Zyskalbym większą przewidywalnosc obrotów
    Michał Andrzejewski: Zwiększyłbym swoje przychody oraz dostawałbym regularnie dużą dawkę dodatkowej energii do działania mając świadomość, że to co robię jest dla kogoś wartościowe
    Kacper Kucharski: Baza maili dać może zyski
    Felicja Szyba: byłoby wielkie zadowolenie że coś się dzieje i że z tego będą pieniądze...
    Jacek Kisilewicz: Zwiększą się moje przychody 2-4 krotnie.
    Krzysztof Szewczak: większy dochód


Wiem, że je możesz mieć, ponieważ zrobiłem badania wśród osób takich jak Ty. Następnie te wszystkie wątpliwości im rozwiałem podając bardzo konkretne dane i fakty, pokazując sposób działania najskuteczniejszych biznesów na świecie, którego najprawdopodobniej nigdy nikt Ci nie uświadomił.

Te wszystkie dane i sekrety sprawiły, że moi Klienci nie mieli już żadnych wątpliwości:

Leszek: Dwa krótkie filmy i rozwiałeś moje wątpliwości. W zasadzie wszystko jest oczywiste, gdy odrzuciłem założenie, że dostęp do podstron jest wyłącznie po zalogowaniu.

Anna: Marketing w pigułce tak określę ten materiał. Krótkie, mądre i skuteczne.

Adam: Dzięki wstrzeliłeś się idealnie w moją potrzebę. Prowadzę działalność opartą na bardzo drogich usługach. Miałem kilka pomysłów jak tworzyć listę, lecz były bardzo skomplikowane. Twoje rady są proste do wdrożenia i do zastosowania każdemu kto chciałby prowadzić własny e-biznes. Mistrzostwo!

Rafał: Bardzo interesujące porady. Dzięki za ten materiał. Czas to wykorzystać :)

Urszula: Szybka reakcja na nasze pytania i rzeczowa odpowiedź, dzięki. Zrobię tak jak radzisz Dominik, nie mam nic do stracenia a zyskać mam szanse.


Myślę, że już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna jest lista adresowa i jak wiele może zmienić w Twoim biznesie. Lista adresowa nie tylko da Ci możliwość generowania sprzedaży wtedy, gdy tego potrzebujesz.

Co zmieniłoby w Twoim biznesie posiadanie dużej, reagującejna Twoje e-maile, listy adresowej?

Zastosuj moją wiedzę bez kombinowania, a GWARANTUJĘ, że zbudujesz listę adresową przynoszącą Ci co miesiąc tysiące, jeśli nie dziesiątki tysięcy złotych...

Wiedza, którą Ci za chwilę zaoferuję pozwoliła mi zbudować BARDZO dochodowy e-biznes mimo faktu, że zainwestowałem w niego na początku mniej niż 2000 zł.

Dzisiaj jednym mailem mogę zarobić więcej, niż większość właścicieli sklepów internetowych zarabia na czysto w miesiąc.

Nie tylko ja. Moi Klienci, którzy zastosowali się do moich rad, również odnoszą fantastyczne sukcesy.

Nie trzeba mieć dużej listy adresowej, wystarczy aby składała się z odpowiednich osób...

Mam Klientów i znajomych, którzy małymi listami potrafią zarabiać więcej niż niejeden właściciel popularnego serwisu www. Lista adresowa buduje całkowicie inną, lepszą i mocniejszą, relację z naszymi Klientami i potencjalnymi Klientami.

Jakim cudem? To też pokazałem moim Klientem.

Specjalnie dla takich osób, jak Ty przygotowałem kolejną edycję rewelacyjnego kursu o budowaniu Twojej własnej listy adresowej. Szkolenie to krok po kroku przedstawi Ci fundamentalne sekrety budowania listy i odpowie na Twoje pytania, takie jak:

Jak rozpocząć budowanie listy adresowej nawet jeśli nie masz o tym zielonego pojęcia, nawet jeśli nie masz jeszcze strony www.  

Jak przyciągnąć subskrybentów na listę? Czyli co zrobić, aby ludzie walili drzwiami i oknami na Twoją listę i sami zachęcali do tego wszystkich swoich znajomych.

    Jak nawiązywać nowe kontakty? Jak dać załążek swojej liście, jak dogadać się z osobami, które mogą kilkukrotnie przyspieszyć budowanie Twojej listy

    Jak zdobywać adresy legalnie? Jakie techniki budowania listy adresowej są w Polsce dozwolone, kto próbuje Cię oszukać i jak nie kupić okazyjnie bazy, za którą pójdziesz siedzieć, albo w najlepszym wypadku Twoje serwisy zostaną permanentnie zablokowane.

    Jak pozyskiwać adresy NIE SPAMUJĄC? Jak LEGALNIE przejmować cudze bazy adresowe tworząc w ten sposób własną bazę LOJALNYCH czytelników? Do kogo można wysłać e-mail bez pozwolenia, a do kogo nie wolno?

    Jak pozyskać najbardziej wartościowych (docelowych) adresatów, a nie tylko dużą liczbę mniej istotnych adresów? Czy wiesz, że dobrze zarządzana lista 16 tysięcy osób może być bardziej opłacalna i aktywna niż źle zarządzana lista 250 tysięcy adresów?

ale to nie wszystko.

Zadawaliście mi często bardzo konkretne pytania o kwestie techniczne i organizacyjne, dlatego odpowiem również na:

OK, a co KONKRETNIE zrobić,
aby zbudować tak dochodową listę adresową?

Pytania techniczne, organizacyjne
i inne bardzo konrektne...

    Jak technicznie stworzyć Squeeze Page? (czyli stronę zbierającą e-maile od Internautów i budującą listę adresową)

    Jak powinien wyglądać Squeeze Page, co zawierać, a czego nie?

    Co zaoferować, aby ludzie się zapisywali?

    Jaką skuteczność powinien mieć Squeeze Page?

    O jakie dane pytać odwiedzających?

    Co zrobić, aby Squeeze Page nie irytował powracających Klientów?

    Jakie inny metody budowania listy oprócz Squeeze Page są skuteczne i jak je zrealizować?

    Jak technicznie gromadzić i zarządzać listą adresową?

    Jak segregować listy według zainteresowań?

    Jak oddzielić kupujących od reszty?

    Jak ukrywać niektóre treści, aby pobudzać budowę listy?

    Ile trzeba wydać na płatne budowanie listy i gdzie bezpiecznie można kupować mailingi?

    Co robić, aby budowania lista miała jak najwyższą jakość?

GWARANTUJĘ, że dzięki temu kursowi poznasz odpowiedzi na WSZYSTKIE Twoje pytania o budowaniu listy adresowej...

i skorzystaj z tej właśnie wiedzy, której wartość i użyteczność została już potwierdzona przez wielu moich Klientów!

Tak, masz rację, to ogromna ilość wiedzy:

    - bardzo praktycznej,

    - sprawdzonej i aktualizowanej od 3 lat,

    - również technicznej, ale zrozumiałej dla laików,

    - niedostępnej nigdzie indziej,

    - działającej na Polskim rynku, a nie bezmyślnie skopiowanej z USA.

Bądź jednak spokojny. Nie poczujesz się zagubiony. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w odpowiedniej kolejności i w sposób przystępny nawet dla kompletnego laika.

Wiedza ta zapewni Ci sukces w budowaniu listy adresowej.

Chcę, byś z moją pomocą zbudował wielotysięczną a potem jeszcze większą listę adresową FANÓW TWOJEGO BIZNESU. Chcę, aby Ci się to udało! Dlatego mam dla Ciebie specjalną ofertę: ten rewelacyjny kurs o budowaniu listy adresowej jest dostępny w cenie:  zaledwie 397.00 zł!!!

Zapisz się na to szkolenie

Albo czytaj dalej, bo to nie wszystko!

Cały kurs to kompletny zestaw strategii, trików i sposobów, który pokaże Ci jak od A do Z zbudować POTĘŻNĄ LISTĘ MAILINGOWĄ.

Bonus 1: Zdobywanie ruchu do strony. Zobaczysz dokładnie jak wygenerować mnóstwo ruchu najlepszymi sposobami. Odkryjesz czym jest SEM i jak szybko przebić konkurencje oraz jak zdobyć szybko pierwsze miejsce w Google, dzięki czemu oczywiście pozyskasz  idealnych klientów w twoim rynku.

Bonus 2: Otrzymasz konkretny przykład kilku kampanii internetowych, dzięki czemu będziesz mógł szybko zaprojektować idealny lejek sprzedażowy w twoim biznesie.

Bonus 3: Pokaże Ci przykłady ludzi oraz aktualnie działających biznesów, w które również możesz wejść i odnotować podobne wyniki do tych osób, zarabiając 50 000zł, a później dużo, dużo więcej.

Bonus 4: Ten bonus stworzyłem specjalnie dla osób początkujących, które nie wiedzą w jaką niszę uderzyć, aby stworzyć biznes i cieszyć się rosnącym napływem klientów. Dam Ci do wyboru aż 23 nisze, w których cały czas są pieniądze i rynek stale rośnie

Jak widzisz same bonusy mógłbym sprzedać po 100zł, czyli dostajesz kolejne 400zł w Gratisie.

Mam dla Ciebie bonusy, które przyprawią Cię o zawrót głowy.

Jak wygląda to szkolenie technicznie?

Zauważyłem, że wiele osób nie radzi sobie taktycznie, więc  postanowiłem również nagrać wszystkie niezbędne lekcje, jak, co i gdzie poustawiać krok po kroku.

Otrzymasz dostęp do 2 godzin nagrań wideo, więc jak widzisz będziesz mógł nauczyć się wszystkiego praktycznie w jeden dzień i zacząć szybko budować własną listę mailingową.

Na tym szkoleniu omawiam:

    Moduł 1 – Dlaczego należy korzystać z e-mail marketingu.

    Moduł 2 – Narzędzia do e-biznesu, które wybrać wysokiej jakości i gdzie kupić najtaniej.

    Moduł 3 – Ustawianie autorespondera, Utworzenie pierwszej listy i ustawienia, wiadomości systemowe oraz formularz do zapisu.

    Moduł 4 - Napisanie pierwszego e-mail w autoresponderze np. pobranie rabatu w sklepie, darmowego raportu, mp3, wideo, itd. Utworzenie pierwszej kolejki maili np.  kurs tworzenia stron www, kurs zarządzania czasem, kurs odchudzania, kurs uwodzenia czy kurs gotowania. W każdym biznesie działa to tak samo, więc nie musisz się martwić, że twój biznes jest inny.    

     Moduł 5 - Stworzenie systemu sprzedażowego dla firm, jak również dla osób prywatnych, które nie mają własnej firmy, a chcą sprzedawać produkty z programów partnerskich.

Zarówno możesz stworzyć swój własny produkt i sprzedawać legalnie przez programy partnerskie nie mając firmy, jak również możesz budować listę i zarabiać  na sprzedaży produktów innych osób i firm. 

Dodatkowo dowiesz się w tym module, jak utworzyć pierwszy lead magnet, stworzyć przynętę za zapis na listę, np. raport w PDF. 

Stworzysz swoją stronę przechwytującą oraz stronę po zapisie na listę, gdzie można często już zarabiać. Ja tak zarabiałem w 2013 roku na interkursy.pl(dowód poniżej).

Stworzysz również formularz zamówienia, aby od swoich klientów pobierać dane adresowe, dzięki czemu później możesz wysyłać im oferty pocztą tradycyjną. Oczywiście również pokażę Ci tutaj jak podłączyć sobie system płatności.

TAK, GWARANTUJĘ TWOJĄ SATYSFAKCJĘ!

Jestem tak pewny jakości, wartości i unikalności tej wiedzy, że GWARANTUJĘ TWOJĄ SATYSFAKCJĘ.

Biorę na siebie całe ryzyko Twojej decyzji. Daję Ci 30 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI liczonej od momentu zakupu dostępu do kursu. Masz 30 dni na przekonanie się, jak unikalna i wartościowa dla Ciebie będzie ta wiedza, jak wiele zmieni się w Twoim biznesie.

Jeśli w ciągu 30 dni od momentu opłacenia dostępu do kursu z jakiegoś powodu uznasz, że nie jesteś zadowolony/a, napisz do mnie, a otrzymasz wszystko co do grosza.

Wiem, że ten program jest najszybszym sposobem do Twojego sukcesu (niezależnie od Twojego doświadczenia).

Zarabiaj Inteligentniej

Dominik Jędrzejczak

P.S Jeśli uważasz, że program nie zadziała w Twoim wypadku, przeczytaj całość jeszcze raz. Moje gotowe plany i recepty działają dla wszystkich, którzy są gotowi je realizować.

P.P.S Rozumiem, że możesz być sceptyczny, ale nie ma powodu, bo przez 30 dni testujesz wszystko na moje ryzyko.

                      5 NIEZBĘDNYCH KROKÓW DO ZBUDOWANIA DOCHODOWEJ LISTY

Cieszę się, że tu jesteś, ponieważ już za chwilę wyjaśnię ci jak budować listę i dlaczego jest to najważniejszy fundament każdego biznesu i bez niego nic większego nigdy nie osiągniesz.

Gdybym nagle zbankrutował, gdybym stracił wszystkie pieniądze, gdyby zabrali mi produkty do sprzedaży, a miałbym tylko listę, z którą mam bardzo dobre relacje to szybko stanę na nogi.

Nie ma ważniejszego zasobu w firmie, jak lista. Trudno mówić na to zasób, bo tak naprawdę do ludzie i relacje z nimi, a nie zwykła lista kontaktów.

Relacji nie zbudujesz jak zasobów.

O relacje musisz dbać, a trudno zbudować relację, jak się nie ma listy adresowej, z którą możesz się kontaktować za pomocą e-mail marketingu.

Wyobrażasz sobie twój nowy piękny dzień, kiedy wstajesz, przeglądasz pocztę, a tam w ciągu jednej nocy przybyło 10, 20 albo 100 nowych kontaktów?

Dzisiaj nie ma problemu zbudować nawet 1000 dziennie, bo wystarczy kupić reklamę.

Wyobraź sobie teraz, że po zapisie na listę masz ustawioną ofertę taniego produktu, który kupuje co 10 osoba.

Czyli na 100 zapisanych kupi 10. Budzisz się rano, a tam przez noc zostało sprzedanych na autopilocie 10 twoich produktów.

Myślisz, że to niemożliwe?

Nie będę taki, pokaże Ci!

Nagrałem specjalnie dla Ciebie takie wideo, bo wiem że jesteś niedowiarkiem i mi jeszcze nie ufasz.

Zresztą nie ufasz samemu sobie, że możesz zostać internetowym milionerem i zarabiać przynajmniej 50 000zł miesięcznie.

Moim zadaniem w tym poradniku jest pokazanie Ci jak tego dokonać i wznieść twoją wiarę na nowy poziom, bo skoro zwykły przeciętny człowiek tak może, to ty również tak możesz :)

Wideo 1 - SYSTEM SPRZEDAŻY(Zobacz poniżej w darmowej lekcji)

Krok 1

Wybierz odpowiedni system do e-mail marketingu.

Znam mnóstwo ludzi, którzy chcą budować listy mailingowe i zarabiać duże pieniądze. Tymczasem jak się okazuje używają darmowych programów lub bardzo tanich, aby tylko zaoszczędzić, nie licząc się z tym, że to może powodować
BARDZO DUŻE STRATY.

Dlaczego?

Ponieważ w wyborze odpowiedniego autorespondera do e-mail marketingu, NAJWAŻNIEJSZA JEST DOSTARCZALNOŚĆ WYSYŁANYCH WIADOMOŚCI.

Co mi po liście 10 000 osób, skoro mój tani i kiepski autoresponder wyśle do nich e-mail, który do ponad połowy nie dotrze, albo trafi do spamu.

Wystarczy to sprawdzić na przykładzie sprzedaży.

Popatrz:

Buduję listę na 2000 adresów e-mail. Oczywiście na początek rozdaje darmowe materiały, buduje zaufanie itd. Następnie po pewnym okresie wysyłam ofertę sprzedażową. Chcę im sprzedać kurs za 47zł.

Na przykładzie kiepskiego i taniego autorespondera do e-mail marketingu wygląda to tak:

Wysyłam e-mail do 2000 osób.
1000 nie dochodzi w ogóle do ludzi.
500 trafia do spamu
Zostaje 500

Z tych 500 mail otworzy 200-300, w link z ofertą kursu kliknie 30-50%, a zakupu dokona 10-20 osób.
10x47=470zł 20x47=940zł

A tera popatrz jak wygląda to na przykładzie bardzo dobrego autorespondera do e-mail marketingu.

Wysyłam e-mail do 2000 osób.

Z tych 2000 mail otworzy 1000-1500, w link z ofertą kursu kliknie 30-50%, a zakupu dokona 30-50 osób.
30x47=1410zł 50x47=2350zł

A skąd to wiem?

Bo gdy zaczynałem w 2013 roku to sam szukałem tanich rozwiązań, żeby budować listę i nie wydawać kupę kasy na ich utrzymanie. Na szczęście dzisiaj problem mam z głowy :)

Później dla tych klientów którzy kupują można zaproponować UPSELL za 200zł i jakieś 8% klientów zdecyduje się na zakup dodatkowego produktu. To może być kolejny kurs, szkolenie, twoja usługa itd.

8%z50=4 4x200=800zł

Podsumowując
50x47+4x200=3150zł

470zł, a 3150zł jest różnica, nie?

Krok 2

Wrzuć do Facebooka swoich klientów i utwórz podobną grupę odbiorców.

Niesamowite jest dzisiaj to, że Facebook może pomóc ci szybko stworzyć listę podobnych kontaktów, do tych, których już masz.

To naprawdę istne cudo. Jeśli nie wiesz jak tego dokonać to zostawiam Cię z krótkim wideo instruktażowym.

Wideo 2 Facebook ADS - Niestandardowa Grupa Odbiorców (Darmowe Wideo Zobacz Poniżej)

Krok 3

Stwórz wartościową przynętę.

W marketingowym języku Lead Magnet.

99% osób, które wejdą na twoją stronę odchodzi na zawsze. Jednak gdybyś zastosował odpowiedni lead magnet, taką przynętę którą mogą pobrać i zobaczyć co takiego oferujesz, a dopiero później gdy już zapoznają się z oferowaną przynętą mogą u Ciebie dokonać zakupu, to wtedy możesz sprzedawać 8 razy więcej, a dodatkowo CAŁY CZAS BUDUJESZ WIĘKSZĄ LISTĘ :)

Przykłady:

Załóżmy, że tworzysz strony internetowe. W tym przypadku możesz zaoferować lead magnet, taką przynętę typu:"4 elementy, które trzeba zastosować tworząc dobrą stronę internetową.

Załóżmy, że sprzedajesz buty do biegania. W tym przypadku możesz oferować lead magnet typu: "3 rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie butów do biegania"

Jeszcze inny przykład:

Być może tworzysz kursy internetowe, niech to będzie kurs wychowania psa. Wtedy możesz dać przynętę: " 2 żelazne zasady, dzięki którym będziesz mieć grzecznego psa"

Mówią, że w sklepach internetowych jest inaczej. No jest, gdy nie prowadzisz bloga, a tylko sprzedajesz to jest inaczej. Dlatego zaraz rozwiążemy ten problem.

Jeśli prowadzisz tylko sklep to możesz używać po prostu rabatów. Za zapis na listę oferujesz lead magnet tego typu: "10% zniżki przy pierwszych zakupach" albo "5% zniżki przy każdych zakupach po wprowadzeniu tajnego kodu sklepie"

Ponadto warto do sklepu internetowego założyć blog i dawać ludziom darmowe porady typu: jak wybrać buty do biegania, jak wybrać koszule na wesele, jakie ubezpieczenie wybrać na samochód itd.

To jest naprawdę proste i możesz ci wygenerować mnóstwo ruchu z Google, nawet gdybyś sprzedawał ziemniaki. Nie wierzysz? Popatrz na zrzut ekranu poniżej.

http://storage.googleapis.com/instapage-user-media/d24eae31/8742428-0-ziemniaki-1.png

http://storage.googleapis.com/instapage-user-media/d24eae31/8742433-0-ziemniaki-2.png

Myślisz, że takie strony są tworzone bez celu, tak tylko żeby ktoś mógł sobie wejść i przeczytać wpis? Oczywiście, że nie. Każda z tych stron jest stworzona tylko i wyłącznie z myślą o zarabianiu pieniędzy. Nawet gdy jest to temat ziemniaków.

Krok 4

Jak budować relacje z listą?

Masz tutaj mnóstwo możliwości, ponieważ w internecie możesz ich odsyłać do:

- artykułów na blogu,
- nagrań wideo na YouTube,
- nagrań audio,
- poradników,
- wywiadów
- informacji
- wiadomości
- zdjęć np. na Facebooku czy Instagramie

Krok 5

Jeśli dopiero zaczynasz zachęcaj ludzi do odwiedzenia twojego bloga, na którym umieszczasz bardzo dobry content i tam umieść swój lead magnet.

Musisz zrozumieć najważniejszą rzecz, jeśli chodzi o jakikolwiek biznes. Na początek żaden potencjalny klient ci nie ufa, bo cię nie zna i z pewnością nic od ciebie nie kupi.

Dlatego najlepiej właśnie jest pogłębić jego zainteresowanie i dopiero próbować sprzedać.

Poza tym dzięki e-mail marketingowi możesz budować relację znacznie szybciej, a co najważniejsze zautomatyzować pracę.

Oznacza to, że możesz kilkukrotnie przedstawić swoją ofertę. Napisać raz kolejkę maili, która będzie automatycznie wysyłana w odpowiednim dniu o odpowiedniej godzinie.

Wyobrażasz to Sobie?

Tworzysz System Sprzedażowy

1. Tworzysz przynętę/lead magnet.

2. Tworzysz stronę przechwytującą Squeeze Page, na której oferujesz pobranie lead magnetu za podanie e-maila.

3. Tworzysz stronę po zapisie na Squeeze Page, ale nie taką zwykłą stronę DZIĘKUJE ZA ZAPIS, tylko stronę z ofertą.

4. Gdy ktoś podaje e-mail pojawia mu się oferta z twoim produktem. Część osób od razu kupi.

5. Dodatkowo ustawiasz kolejkę w autoresponderze na 10 e-maili co drugi dzień, gdzie odsyłasz zainteresowaną osobę do artykułów, nagrań wideo, itd., gdzie jest również możliwość przejścia do oferty i zakupu twojego produktu.

Następnie dopiero tworzysz bloga, piszesz artykuły, robisz nagrania wideo itd. i reklamujesz się.

Ludzie mogą odwiedzić twoją stronę z Google, z Facebooku, z Youtube, z Intagrama, z Forum czy innych miejsc.

Teraz już wiesz, jak to wszystko ogarnąć i jak zbudować dochodową listę mailingową.

Pozdrawiam,

Dominik Jędrzejczak

 


  Spis Treści

Wideo 1 - SYSTEM SPRZEDAŻY Zobacz video 03:47
Wideo 2 Facebook ADS - Niestandardowa Grupa Zobacz video 02:20

Moduł1

Dlaczego należy korzystać z e-mail marketingu?

Moduł 2

Jakich narzędzi potrzebujesz aby budować listę?

Moduł 3

Ustawianie autorespondera
Utworzenie pierwszej listy i ustawienia 02:07
Wiadomości systemowe 04:27
Formularz do zapisu 03:48

Moduł 4

Pierwszy e mail np rabat, raport 06:13
Pierwsza kolejka maili np. kurs internetowy. 13:25
Wielomailing 01:54
Import i Eksport list 02:04

Moduł 5

System Sprzedaży 13:12
Stwórz Swoją Stronę Docelową
Jak Stworzyć raport w pdf 05:51
Squeeze page 20:24
Tworzenie strony po zapisie na autoresponder 04:52
Lista przed płatnością i strona z formularzem 16:58
Tworzenie płatności 20:57
Bonus 1

Bonus 2

Wideo 1 09:41
Wideo 2 10:27
Bonus 3
Bonus 4 10:16
Bonus 5
Łączna długość kursu 2 godz. 32 min.

  Autor Kursu

Avatar Dominik Jędrzejczak Dominik Jędrzejczak

Więcej o mnie na:
http://innowacyjnanaukaebiznesu.pl/